Helg!

Vilket underbart väder det har varit idag! Jag promenerade till sjön med mammorna för att svalka mig.
Lillmamma såg till att ha kameran redo. Det blev massor med finfina bilder. Här kommer ett urval:

Jag och stormamma. Se på mig! Jag hann först ner i vattnet. :-)


Jag simmar och vattnet stänker vilt omkring.


Oj, man blev  visst inte torrare av att skaka när man redan befinner sig i vattnet!


Så jag torkade mig i sanden istället! Men det tyckte inte mammorna om...


...Så jag tvingades jag ta ett extra dopp för att få bort all sand. Sedan satt jag och mammorna och torkade
på uteplatsen vid sjön. Utsikten är så vacker där! Och när jag kom hem tog jag solstolen som utkiksplats. ;-)

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Så härligt att bada! :-)

Datum: 2009-05-30,Tid: 22:24:04
URL: http://ebba.doggyblogg.se
Postat av: Emma

Fina bilder! Nero har inte badat än, jag tycker det är för kallt.



Det är så varmt idag att man inte vill jobba. Orkar liksom inte. Sitter på jobbet nu, ca 2 timmar kvar tills jag slutar.

Vi får väl se vad det blir för väder nästa helg, inge roligt om det regnar ju!

Datum: 2009-05-30,Tid: 22:24:04
URL: http://www.nero.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0