Min kattkompis

Idag fick jag träffa Zigward på nära håll igen! Först morrade han men sedan fick jag nosa på honom.
Tyvärr så var han inte på något vidare lekhumör idag heller....


Astor: - Hejsan! Får jag komma upp till dig?
Zigge: - Okej då, men inget skällande!


Astor: - Vill du leka med mig? Snääälla???
Zigward: - Sluta tramsa! Här bestämmer jag!!


Astor: - Varför stirrar du så? Är det arga leken?
Zigward: - Nej, jag försöker sova men det är svårt när en knäpp hund glor på mig!
Astor: - Vadå knäpp? Jag vill ju bara vara med dig!!!

                                                              
                                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha!

Datum: 2009-01-06,Tid: 00:38:00
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Daniel & Hanna

hahaha...Måste säga att gud va imponerad vi är utav dig Astor..De märks verkligen att du trivs och kommit till paradiset nu! Tror aldrig du skulle ansträngt dig så mycket annars för att bli kompis med en kisse! :)här hemma i stan är saknaden av dig enorm..Men i framtidn så får du komma ner till stan och hälsa på oss hur mycket du vill! Bobby hälsar också att han saknar dig..Vi hörs! Massor med kramar från din mamma och pappa i stan.. :) Ps hälsa din familj där uppe att vi verkligen är superglad över att du våran lilla älskling har fått de så bra där uppe! massor med kramar till er alla!

Datum: 2009-01-06,Tid: 00:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0