Tomt hemma i huset

Nu sitter mamma och pappa på flyget till Thailand! Lillpappa är hos sin flickvän och kommer hem i kväll.
Jag gnällde och pep när de for vid 5-tiden imorse :-( Jag är ju van med liv och rörerelse här hemma!!!


När lillmamma gick och la sig igen så passade jag på att krypa ner under täcket hos henne.
Nu är jag lugnare men det känns ju så tomt här hemma! Jag har just varit ute och följt lillmamma
 för att ta in posten och hämta ved. Hon har lovat mig en långpromenad senare idag! Så nu känns
det inte lika deppigt längre. :-)


Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

Ja det är alltid tråkigt när dom åker bort ! :(

Men sen blir man ju superglad när dom kommer hem ! :)

Fin blogg föresten! :)

Datum: 2009-01-28,Tid: 14:48:28
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0