En dag på stan

Vilken händelserik dag det har varit.  Äventyr med stormma och lillmamma! :-)

När vi kom till stan blev det fika på hundcaféet ! Jag fick hälsa på
ägarens hund och en annan söt liten vovve som kom precis när vi skulle gå.

Vi kanske ska gå en kurs i allmänlydnad där! Vi får se. Det är ganska
långt in till stan och stormamma jobbar vissa helger. Men det vore kul!

Jag sitter fint under bordet. Jag åt hundkex. Stormamma
och lillmamma åt semlor, det är ju fettisdagen idag!



Denna vovve trodde jag och stormamma att var levande!
...Men det visade sig att det bara var ett mjukisdjur! Haha!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sedan....bäst av allt: JAG FICK TRÄFFA MIN GAMLA FAMILJ!!!
Gamm-mamma och gamm-pappa och hundkompisen Bobby! Vi har inte
setts sen jag flyttade! Jag imponerade dem med att rulla på kommando! ;-)
På fredag kanske de kommer och hälsar på mig hemma i Bergvattnet! *hoppas*

Här är en bild på min kompis Bobby "brorsan". ;-) Lillmamma försökte fota
 oss båda tillsammans men det gick inget vidare. Vi rörde på oss hela tiden
så bilderna blev suddiga. Det blev iaf en ganska bra bild på Bobby, kan ju
gissa på att han blev mutad med godis för att sitta så fint och se söt ut!
Ser fram emot att springa fritt och busa med honom här hemma! :-)

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Det här är jättebra om du vill gå en kurs, jätteduktiga och trevliga tjejer verkligen vet jag av egen erfarenhet. :-) http://www.alshundliv.com/

Datum: 2009-02-24,Tid: 22:00:18
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0