Hampus sover över!

Imorgon börjar flytten för lill-mamma och Carl. Hampus bor hos oss när hans matte och husse hjälper dem att flytta! :-)

Full ös som vanligt!



Lill-mamma, Carl och hans föräldrar stannade ett tag idag och då gick vi till sjön och badade! :-)
Hampus var snabbare än mig och fick oftast tag i bollen först. Nu är vi jättetrötta! Hampus stannar
ända till på tisdag. Tråkigt att lill-mamma flyttar ifrån oss :-( Men med min livliga kompis hinner
man knappt tänka på saknaden! Imorgon blir det en ny dag med massor med lek och bus...

Kommentarer
Postat av: Anneli & Twix

Thjilivinken på er! Ett tag sen vi landade här, men det är så med sommaren, det blir inte mycket dator då. Som vanligt underbara bilder, men helt klart min favorit är när Astor skrattar.. Toppen härlig bild... Vilken glädje!!! Mys pysig helg på er. Kram från oss

Datum: 2009-08-09,Tid: 23:21:21
URL: http://pottipotti.wordpress.com
Postat av: Hunden Liza

Hejsan, jag hoppas att ni har haft en riktigt fin sommar. Jag har varit lite dålig på att kommentera nu under sommaren, men nu är ordningen återställd.

Härliga busbilder. :-)

Datum: 2009-08-09,Tid: 23:21:21
URL: http://hundenliza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0