Vårväder utan lillmamma

Första april och vilket härligt vårväder det är ute nu!
 
Jag längtar efter lillmamma som fortfarande är hundvakt åt Hampus i stan.
De tränar massor och han har gjort stora framsteg när det gäller att gå fot.

Igår tränade hon honom att vara tyst när det ringer på dörren. Till sist förstod han att han får godis
varje gång som han sitter ner och är tyst! Med lite mer träning så kanske skällandet försvinner helt.
Då jag hälsar på så trissar han mig till att också skälla när någon ringer eller knackar på dörren. :/

Här i hemma får stormamma träna mig. På söndag är det ju inkallning med löplina på hundkursen!


Titta vad gulligt! Blir ju avundsjuk. Jag vill också få kramar av lillmamma!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej På er!



tack för att ni tänker på oss, det hjälper i våran sorg efter Timmy.



Kram Anneli

Datum: 2009-04-01,Tid: 11:06:55
URL: http://varan-varld.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0