Promenad runt sjön

Nu har jag tagit årets första promenad runt sjön i Bergvattnet!! Det var strålande solsken och jag fick springa lös.
Jag tog tillfället i akt och jagade ett svanpar som befann sig i älven. De blev jätterädda när jag kom skällandes :-)

Herre på täppan...eller stubben! Lillpappa satte mig här och jag beundrade den vackra utsikten över älven.


"Oj, vad högt upp det var! Är du ända där nere??!


"Svanarna, vart tog ni vägen? Kom tillbaka!!"


När jag kom hem blev det solning på altanen. Tänk vilken underbart hundliv man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Så härligt det ser ut! :-)

Datum: 2009-04-22,Tid: 14:58:28
URL: http://ebba.doggyblogg.se
Postat av: Anneli

Men jösses vilka underbara bilder! Du är ju ett proffs och visst är du Astor en fotomodell och det passar du utmärkt till, du är som gjord till det :)

Det är lika roligt att kika in här och få njuta av underbara bilder.



Det syns så väl att han trivs och har det toppen bra hos er.. En lycklig kille som lever ett underbart hundliv, vilken tur att han hamnade hos er!



Jag önskar er en härlig torsdag och helg!

Datum: 2009-04-22,Tid: 14:58:28
URL: http://pottipotti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0