Hundkurs del 4.

Det gick toppenbra idag på hundkursen! Jag gjorde precis allt som man skulle på inkallningen! :-)
Jag sprang i full fart raka vägen till stormamma utan att ens ge de andra hundarna en endaste blick!

Trots att de andra hundarna kom närmare för varje moment så var jag inte ett dugg intresserad av dem!


Stormamma lockade mig lite med elefanten. ;-) Mycket beröm fick jag förstås med!


Det snöade och jag var i toppform! Koncentrerad till max. När vi sedan gick in var jag såå trött i huvudet!!
Det fanns knappt någon energi kvar. Fast jag orkade busa lite grann med en av kursledarens vovvar ;-)

Godnatt allihop! Många kramar från en slutkörd men helnöjd Astor.



Kommentarer
Postat av: Hunden Liza (Husse som skriver)

Ohh vad roligt att det gick bra på kursen. :-)

Det är alltid roligt när man får massor med beröm.

Datum: 2009-04-05,Tid: 23:55:46
URL: http://hundenliza.blogspot.com
Postat av: Emma & Nero

Tänk om Nero kunde vara så duktig? Han ska bara leka med dom andra hundarna han. Men jag brukar försöka intala mig att han är bara en valp än. Då känns det lite bättre.



Den 18/4 ska jag följa en kompis på hundutställningen i Ö-vik. Ska bli skoj!

Datum: 2009-04-05,Tid: 23:55:46
URL: http://www.nero.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0