Första cykelturen

Någon mer än jag som passat på att njuta av det fina vårvädret idag???

På förmiddagen gick jag och stormamma till Coop Nära. 5 kilometer! Vi fick åka bil tillbaka. :-)


Zigge passade på att vara ute på sina jaktmarker. Han är en riktig jägare!


Lillpappa och lillmamma tvättade och pumpade däcken på alla cyklar!


...Sedan gav sig hela familjen ut på en liten cykeltur! Jag gick fint bredvid stormammas cykel.
Familjen  tyckte att jag var duktig! :-) Nu är jag trött efter allt motionerande. Men det har varit kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

Huvudsaken är ju att dom kommer. Jag är inte så noga med Nero alls, han sätter sig ibland och står ibland. Spelar ingen stor roll för mig. Han har blivit mycket bättre på inkallningen, även om den inte är 100%.



Härligt med vår! Tussilagon växer utan för huset nu såg jag. Ett riktigt vårtecken. Dessutom så kom Gässen till Grundsjö idag.

Datum: 2009-04-20,Tid: 19:44:36
URL: http://www.nero.doggyblogg.se
Postat av: Hunden Liza

Härligt att kunna komma ut på en cykeltur. Själv så, ja, ingen vill cykla med mig så att säga. För får jag för mig att stanna eller råka jaga en katt/hare eller liknande så låter det skrammel. Det har nog att göra med att mina "tvåbenta" inte är tillräckligt uppfostrade, för tvärt om kan det inte vara. :-)

Datum: 2009-04-20,Tid: 19:44:36
URL: http://hundenliza.blogspot.com
Postat av: Malin

Visst är han underbar... :) Jag är helt förälskad i honom :) Vilken stilig hund Astor är! Och vilka fina bilder på honom! Tom har inte fått en egen blogg än... han får bara gästblogga :)



Tack förresten! Jag är verkligen superglad för att jag vann på spraydate :) Hoppas att det är ett stim som kommer hålla i sig länge, länge, länge... :) Hoppas det stimmar hos dig också!!!



Kram!

Datum: 2009-04-20,Tid: 19:44:36
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0