Bilresa

Idag for familjen till storpappas syster och hälsade på. Roligt att få följa med. Jag ligger lugnt i min bur under bilresor. Jag känner mig trygg i den. Men så fort jag märker att bilen saktar in så piper jag av nyfikenhet. Det är alltid lika spännande att se var man hamnat! Jag är bra på att memorera platser och känner igen mig där jag har varit förut!

Nu börjar snart finalen på Melodifestivalen! Det ska familjen se. Tråkmånsar!
Nåja, bara jag får lite uppmärksamhet mellan låtarna så är jag nöjd. :-)

Hundhumor ;-)

Kommentarer
Postat av: Hunden Liza (Husse som skriver)

Hoppas att du blev gosad på under hela melodifestivalen. :-)

Datum: 2009-03-14,Tid: 19:43:36
URL: http://hundenliza.blogspot.com
Postat av: Moa

HEJ!

hoppas verkligen paketet kommer på Måndag.

Annars finns ju rsken att det kommit bort:((

Men man ska inte ge upp hoppet.

Kommer nog på Måndag

En vecka senare,

Nåt fel måste

det ju blivet?

Kanske?

/Moa/

Datum: 2009-03-14,Tid: 19:43:36
URL: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0