Björnadagen

Idag har jag varit på Björnadagen! Två gånger till och med! Träffade på både människor och andra hundar.
Första bilden visar mig och mina pappor vid uteserveringen. Tyvärr fick jag inte smaka på varken hamburgare
eller munkar, men jag hade tur och hittade några goda rester under bordet... Tänk vad folk är söliga av sig!

På bild 2 ser ni en abborre på ett kilo! Den fiskade jag och lill-pappa upp igår! Nu sålde vi den till storpappas
moster som var och hälsade på :-) Ett riktigt fynd gjorde hon. Men vi ska fiska måånga fler fiskar i sommar!

På tredje bilden ser ni några paket som lill-mamma fått från fästmannen och hans familj.
Hon fyller 22 år på måndag! Vi får se om hon lyckas hålla sig från att öppna dem i förväg. ;-)

Sist men inte minst, en av lill- mammas vackra stenmålningar. Nu ligger det flera ute i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Vi var också på Björnadagen idag :-)

Datum: 2009-06-13,Tid: 17:29:23
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0