Ensam hemma

Nu har jag för första gången blivit lämnad ensam här hemma! Familjen for till biblioteket och affären och pappa jobbade.
De tog för givet att jag skulle hitta på något litet bus, som t.ex att äta upp kattmaten eller sno en socka. Men där förvånade jag dem! Jag låg bara lugnt och väntade på att de skulle komma tillbaka. Lite tråkigt men det dröjde inte
allför länge innan de var hemma igen. Det är inte speciellt kul att vara ensam, inget bus och inga klappar!
Som tur är så är det nästan alltid någon som är hemma. I morgon åker stormamma och pappa och jobbar, lillmamma åker till sin kille men lillpappa är hemma med mig! Sedan har vi ju Zigge, han är jämt hemma om han nu inte är ute i skogen och jagar. Jag har verkligen tur!

Kommentarer
Postat av: Daniel & Hanna

Hej min lilla älskling..Vad duktig du är som va så snäll när du fick vara ensam en stund!! Jag är verkligen super stolt över dig lillgubben att du har och sköter dig så bra hos din nya superfamilj.. Märker att du precis som mig verkligen insett vilka super goa och underbara människor du kommit till..



Vi saknar dig fortfarande enormt mycket här hemma i stan..de är fortfarande svårt att hålla tillbaka tårarna när man tänker på allt underbart du gett oss..Hoppas vi ses snart lillgubben..Älskar dig! Puss puss från Daniel,Hanna och lilla Ebba...Och massor med varma kramar till er andra också..

Datum: 2009-01-15,Tid: 21:57:35
Postat av: marie

testa att filma när han är ensam, gjorde jag med spencer idag x)

Datum: 2009-01-15,Tid: 21:57:35
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0