Bus-Astor!

Igår blev jag kallad "bus-Astor" eftersom att jag hittade på en hel del bus...

Bus nr 1.
Familjen ska åka och handla, men jag får inte följa med!
Vad gör man? Jo, man hoppar upp på en stol och sedan upp
på köksbordet för att ta avsked. Tyvärr kom de in igen, lyfte ner
mig och styrde in ALLA stolar och for iväg!!! :-( Taskigt!

Bus nr 2.
"Fy vad det drar kallt från hallen!" utbrast lillmamma. När hon gick mot ytterdörren såg hon
att den var vidöppen. Där ute på farstubron satt jag och katten Zigge och busade för fullt.
Nu är familjen jättenoga med att låsa dörren. Så jag kan inte längre öppna för mig eller Zigge.

Bus nr 3.
Storpappa var ner och skottade vid vägen. Han sa åt mig att vänta. Jag satt och
väntade och väntade och väntade. Det tog mycket längre tid än att bara hämta
posten! Till sist fick jag nog! Jag sprang snabbt som en gepard ner mot brevlådan.
Sprang runt, runt och sedan upp mot gården igen. Storpappa var mindre glad åt
mitt lilla "tokfnatt". Jag kunde ha blivit påkörd av en bil menade han...

Men idag har jag faktiskt varit snäll och beskedlig. Inga bus alls! ;-)

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Vilken tokstolle ;-)

Datum: 2009-02-23,Tid: 20:17:44
URL: http://ebba.doggyblogg.se
Postat av: Simone & Nellie

Bushunden!

Jag och Nellie har utmanat er! :)

Datum: 2009-02-23,Tid: 20:17:44
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0