Visar upp trix!

Nu har stormamma tränat med mig och lillmamma har filmat det hela :-)

Gå på två ben
(jag kan gå länge på bakbenen)


Knacka
(lägga tassen på den hand där godisen finns)


Rulla!
(favorittrixet!)

Jag kan krypa ganska bra på kommando med :-) Vi övar och övar.

Nu är jag och lillmamma ganska tröttta! Vi har gått en lång promenad med storpappa. Jag fick
se både kossor och ett stort gäng med hundar som promenerade från kenneln. Sedan mötte vi
Hemglassbilen, ni vet den där stora bilen med den otäcka melodin som gör en galen! Usch och fy!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Såå duktig! :-)

Datum: 2009-04-07,Tid: 20:18:28
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0