Trevlig helg

Tack alla som röstade på mig i fototävlingen! Jag vann nämligen första pris. :-)
Vinsten är ett hemligt hundpaket...spännande! Vi får se när den kommer!

Igår blev jag duschad! Jag hade inte så mycket emot det. Men det tog tid innan
min päls var helt torr. Det var självtorkning som gällde. Se själva hur det gick till:


Nu är jag ganska trött. Jag har sett på Let´s dance med familjen. Vi är ett hel gäng här hemma nu!
Storpappa, stormamma, lillpappa och hans flickvän Cissi, lillmamma och storebror Rickard.
6 personer med andra ord! Så nu kan jag få massor med uppmärksamhet! :-)

Önskar er alla en trevlig helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Åh grattis, vad kul! :-) Två saker på kort tid, lyxigt :-)



Jag önskar jag också skulle vinna nåt :-)

Datum: 2009-03-06,Tid: 23:02:15
URL: http://ebba.doggyblogg.se
Postat av: Moa

Hej! har postat priset nu;). fin video, var har du gjort den eller vad man ska säga?

Datum: 2009-03-06,Tid: 23:02:15
URL: http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0