Hundkurs!

Nu har jag varit på hundkursen! Massor med vovvar var där!!! Först höll vi till inomhus och jag pep av ren nyfikenhet.
Efter massa prat så gick vi ut och tränade. Jag fick massor med beröm :-) Hade (nästan) hela tiden uppmärksamheten
 riktad på den som höll i kopplet. Stormamma och lillmamma tyckte att jag skötte mig riktigt bra för att vara fösta gången!

När vi sedan gick inomhus igen var jag mycket lugnare och pep knappt. Jag var ju så trött!


Bild från hundkursen


...Och nu
är jag hos Hampus! Vi är båda trötta så det blir inget bus ikväll!

Snart ska vi gå en sista promenad innan läggdags. Godnatt! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma & Nero

Vad roligt att Astor var duktig! På torsdag börjar Nero och jag allmänlydnaden i Tre-sjö. Ska bli spännande att se hur han reagerar på alla hundar, även om jag inte tror att det kommer att bli några problem.



Hur många träffar består eran kurs av?

Datum: 2009-03-15,Tid: 20:03:09
URL: http://www.nero.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0