Min bästis!

Som ni kanske vet så bor det en katt i min familj (Zigward, "Zigge") som jag har varit vääldigt nyfiken på! Han har ju bara morrat och fräst när jag velat busa och lukta på honom. :( Då har jag blivit rädd i stället. ...Och när jag varit på bushumör så har han bara sprungit iväg och gömt sig. Snäll är han i varje fall, han har alltid haft sina klor infällda när han hotat med tassen mot mig....



Men nu har vår relation förändrats drastiskt!!! Jag har insett att det är han som är "kungen" i huset. Nu stryker han sig mot mig och går som han vill här hemma. Jag har respekt för honom, han är riktigt cool för att vara katt!


Min familj är så stolta över mig! Sakta men säkert har jag och Zigge gjort framsteg.
Härligt att vara accepterad och älskad av alla familjemedlemmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0