En slö dag

I dag har jag spenderat dagen med en förkyld lillmamma och lillpappa. Så det har mest blivit mys och slöande. Men de båda fick kämpa med snöskottningen. Tur att lillpappa har lärt sig att ploga med traktorn! Så det behövde bara skottas vid ladugårdsdörrarna. Jag sprang runt och nosade och tittade på när de jobbade. :-)
...
Förresten, jag har glömt berätta att min lillmamma är lite av en tävlingsnörd, hon älskar att skriva slogans och motiveringar. Lite paff blev allt när jag följde med och fick se vinsterna hon hämtade ut på ICA. En mobiltelefon och en skärm som går att använda som TV! Nu sitter den i köket. Perfekt med telefonen med då lillmammas storebror har en som slutat fungera.
Hoppas att hon hittar lite roliga tävlingar där man kan vinna fina koppel och halsband till mig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0