En händelserik dag

Idag har jag fått en ny kompis! Han heter Hampus och är en 3-årig Pumi.
Han bor hos min lillmammas svärföräldrar och är hur lekfull som helst!

Pumi

Vi busade så mycket att lillmamma hade svårt att få en bra bild på oss!


Vi gick ut på en liten promenad tillsammans. Jag tyckte att det var lite kallt
men Hampus frös inte. Han har väldigt tjock och ullig päls, nästan som fårull.
Inomhus tycker han att det är för varmt så lillmamma har lovat att åka dit och klippa
honom någon gång under nästa vecka.

När jag hade lekt färdigt med Hampus åkte vi till Reginas Zoohörna! Jag fick välja ben och leksaker själv! :-)
I butiken fick jag hälsa på både katter, hundar och människor! Riktigt roligt!!! Sedan hämtade vi hem lillmammas storebror som jag inte träffat förut. Av honom fick jag också ben och godis!


Efter en så händelserik dag är det skönt att få komma hem och lägga sig i soffan!
En riktig soffpotatis
                                    ♥ Trevlig helg önskar Astor! ♥

Kommentarer
Postat av: spencer

svar: vi kanske stannar till i övik när vi ska till umeå i slutet av månaden!

Datum: 2009-01-03,Tid: 16:34:13
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0