Bus & träning

Nu har familjen varit lånat böcker och fikat på biblioteket! Det är nämligen ett bokcafé i Björna. Tyvärr fick jag stanna hemma. När jag kom hem så fann de en godispåse på golvet. Men inga kolor var öppnade. Jag skyllde ifrån mig på katten. Hoppas att de gick på det! Annars får de faktiskt lära sig att inte lämna framme godis. Det är väl klart att man blir sugen!

Dessa böcker lånade de bl.a:
"Hundlydnad med klicker" (Krister Lindh, Peter Holmberg)
"Hundlekar- Stimulerande träning för smarta hundar" (Mary Ray, Justine Harding)

Båda böckerna visar hur man går tillväga med klicker.

Lillmamma har beställt en klicker för att hon och stormamma ska träna mig.
Jag kan nästan rulla nu och kanske blir det ännu roligare med klickerträning!

"I-click" har de beställt! En modell som är lätt att använda även med
vantar på. Den roliga kossan på andra bilden ska jag få att leka med! :-)


Kommentarer
Postat av: Simone & Nellie

Jag har också en klicker! började klicka in henne men sen kom det gå mycket annat ivägen för träningen, men när vi får gott om tid så ska vi träna ordentligt!

Datum: 2009-02-19,Tid: 20:06:28
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0