Den som spar, han har!

Imorse upptäcke lillmamma en nästan tom förpackning med Schmackos-hundgodis liggandes på köksgolvet.
Det var jag som hade hittat den i stormammas handväska :-) Nu tror ni säkert att jag fick ont i magen sen....

...Men där hade ni fel! På kvällen när alla var samlade i vardagsrummet gick jag nöjd omkring och
plockade fram godisbitar lite här och där. Jag har verkligen hamstrat och bara jag kan gömställena! ;-)

Familjen trodde givetvis att jag hade glufsat i mig allt på en gång! Men jag är smartare än så!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Smartis!



Vi kommer förmodligen att missa kursen imorgon också, då jag har blivit förkyld. Har ont i halsen, nyser och har mig. Vill ju inte ställa till det så jag inte kan åka till fjälls i helgen. Vi åker på fredag & kommer hem på måndag är det tänkt.

Datum: 2009-04-06,Tid: 21:23:09
URL: http://www.nero.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0